Wypuszczanie do sprzedaży kartek świątecznych
Sprzedaż kartek świątecznych prowadzona jest w różnego rodzaju miejscach. Takimi miejscami mogą być zarówno drobne punkty sprzedaży, jak i duże sklepy. Wobec tego sprzedaż takich kartek musi zostać bardzo dobrze przygotowana i rozprowadzana przez dobrze przygotowanych do tego pracowników różnych firm.
W przeciwnym razie kartki świąteczne nie trafią do odpowiedniej ilości odbiorców i nie zrobią wrażenia na potencjalnych klientach. Tymczasem fachowo przeprowadzane rozprowadzanie kartek świątecznych może stać się źródłem dużych dochodów dla całych firm, które będą mogły wypuszczać do sprzedaży coraz to nowe kartki. Będą one trafiały do najbardziej nietypowych miejsc, a dzięki temu sprawiały przyjemność wielu osobom.
V
Zaproszenia ślubne piszemy zawsze w trzeciej osobie i według zasad savoir-vivre powinno wypełniać się je czarnym tuszem ? zasada ta dzisiaj jest jednak już anachronizmem. Zaproszenia nie powinny zawierać podpisów oraz daty, a także miejsca wysłania. W górnej części karty, w pierwszym akapicie zamieszczamy informacje, o tym kto zaprasza, poniżej zwrot w stylu: mamy zaszczyt zaprosić. Kolejna linijka to imię i nazwisko osoby lub osób zapraszanych, następnie informacje o ślubie oraz ewentualnym weselu (tj. kiedy i gdzie ono się odbędzie). Na samym końcu zaproszenia zamieszczamy skrót R. S. V. P. (respondez s?il vous plait ? franc. proszę odpowiedzieć) oraz numer telefonu, aby goście mogli potwierdzić swoje przybycie lub odmówić.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaproszenia_ślubne
Adresaci kartek firmowych
Kartki firmowe produkowane są z myślą o różnej wielkości firmach. Takie firmy zazwyczaj zatrudniają większą ilość pracowników, a wśród nich znajdują się osoby odpowiedzialne za przygotowywanie różnego rodzaju imprez okolicznościowych. Odbiorcami kartek świątecznych są więc firmy prowadzące działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży różnego rodzaju przedmiotów i dostosowaniem ich do potrzeb klientów.
Natomiast adresatami takich kartek pozostają poszczególni pracownicy takich firm, którzy mogą w ten sposób dowiadywać się o różnego rodzaju imprezach firmowych. Mogą oni korzystać z efektów pracy innych osób zatrudnionych w tej samej firmie i odpowiedzialnych za sprowadzanie tego rodzaju kartek.